Torsdag

E de idag och ja har inte tid att skriva så mycke.
Vi ska snart åka till skåne till min mamma.
Ska skriva massa sen en annan gång, men ska lösenord skydda min blogg tror ja
vissa har inte här inne att göra

Sen till anonym som kommenterade: Ja vet vem du e och läs inte i min blogg om du inte tål va de står. Och bara för man har en åsikt om hur en familj ska behandla varandra betyder inte de att man blandar sej.... Jag vet mer än du tror men e  fortfarande på lillasysters sida eftersom ja vet vad hon får gå igenom. Har själv varit i hennes sits. Men så fort ja har en åsikt blir de sura miner och ja fryses ut, och de e ju för jag e svarta fåret i familjen, men de kan ja leva med för man får lov att ha åsikter om saker..

Ha de bra alla er som e mina vänner och släkt massa kramar

over and out

Kommentarer
Postat av: Susan

Jag vet inte vad som har hänt gumman men att frysa ut dig är elakt rent ut sagt.



Kramar

2008-10-23 @ 19:09:07
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Mala

Yttrande frihet! Du är bäst tjejen!

2008-10-23 @ 19:15:36
Postat av: Anna Engström

Vet inte vad som hänt men håller med att frysa ut e bara omoget.. Usch för sånt! Jag vill gärna fortsätta att läsa din blogg när den blir lösenordsskyddad om jag får? Så kul att läsa om hur ni har det i Småland! Du kan väl maila lösenordet om du vill! :)

2008-10-23 @ 20:59:44
Postat av: Kerstin

Fy säger jag när man fryser ut någon, det är hemskt! Kramar från mig.

Vill gärna ha ditt lösenord..

2008-10-23 @ 22:25:10
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Fy säger jag när man fryser ut någon, det är hemskt! Kramar från mig.

Vill gärna ha ditt lösenord..

2008-10-23 @ 22:26:11
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Klart att man ska få ha en egen åsikt om saker & ting! Jag vill gärna ha ditt lösen isf. Puss!!!

2008-10-24 @ 06:52:41
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej på dig! Hoppas allt e bra med dig och dina barn! Brukar kika in här på bloggen för att kolla hur du har det i de småländska skogarna hihi! Vill gärna ha dit lösen så jag kan fortsätta följa bloggen! Sköt omdig! Massor med kramar från Emma på Minörgården (natten)

2008-10-24 @ 14:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0