Onsdag

Ja jag har nyss insett att ja e reklam påverkad hehe  det e sånt typ som tv-shop på tvn och ja har sett två saker jag vill ha=) en sån airmaxkudde som e väldigt bra tydligen och  en  sån vibrations grej man sätterrunt sen och så kan man antingen träna eller bara få massage.. Det e mycke farligt för mig att se sånt här hehe

Ja glömde skriva igår att mamma ringde och sa att en annan mamma på mina syskons dagis skulle sälja 3 bilstolar, och en va en sån jag redan har till jossan fast nyare modell endast 1 år gammal och ja vill ju ha en egen så ja slipper släpa på den ja redan har till helsingborg, så patrick får köpa den ja har till jossan nu för den e redan i hans bil, så köper ja den mamma fixat=) så nu har barnen varsen både hos mig och hos sin pappa så no more släpande på bilstolar på tågen=)

Älskar att posten kommer tidigt här=) man hinner få den innan man går till dagis hur bra som helst så idag kom säsong 2 och 3 av greys anatomi=)

Ringde fresten till vimarhem innan, de finns en 3a och en 4a ledig nu här och ja e ju först i kö=) e bara så  kluven hur ja ska göra, barnen trivs här men de funkar bättre om dom får varsett rum för oliver vill ofta leka ensam. trean ligger här i samma hus i nästa trappa men fyran ligger över vägen (ingen stor väg men iaf)
Hjälp mig, ge mig råd va skulle ni göra??

Nu får ja gå från datan

Over and out

Kommentarer
Postat av: Tosse

Vill du ha fyran så är det klart att du ska ta den :) Utan tvekan :)

2008-10-15 @ 12:09:41
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Sara Sjöberg

Det är ju bra om ni alla får vars ett rum så du slipper sova i storarummet. Och om det inte är så långt att flytta så tycker jag det verkar bra. Men du bestämmer så följ ditt hjärta, Kramar

2008-10-15 @ 16:26:11
Postat av: Kerstin Widerström

Jag säger ta 4:an, men det är ju upp till dig! Kram

2008-10-15 @ 21:31:25
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller med! 4:an!!! Skönare om alla har vars ett rum .-)

2008-10-15 @ 22:07:22
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej gumman!!

Tycker åxå du ska ta 4:an ,, tänk på att barnen blir större och vill ha ef´get rum och annars får ni flytta igen....



Sakanar dig:)

Kramar Anna

2008-10-16 @ 08:43:30
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0