Fredag

Idag skulle jagf vart hos mamma med barnen men Jossan blöev ju magsjuk i onsdags och Oliver igår och ja med igårkväll. Barnen e bra igen nu (e ju två dagar tll innan dom inte smittar mer) Och jag e dålig än och nu e barnens pappa med dålig. Så vi e fast i hbg, man vbill ju inte gärna resa och va magsjuk....
Men vi åker hem så fort vi e helt bra alla tre.

Brossan min ligger inlagd på sjukan med=( de e hans tarmsjukdom, men han säger att de inte s så allvarligt, men man blir ju orolig iaf, dom skulle ta massa prover eller nåt plus att han får kortison i spruta istället för sina tabletter-
Aldrig en lugn stund i mitt liv inte hehe alltid nåt eller nån att oroa sej för.

Jag va ju hos min kära kusin Mia i Klippan mellan måndag och torsdag de va super trevligt och roligt=)
Saknade barnen men va sååå skönt att kunna ligga och slappa ela dagarna och äta när man själv ville och bara ta de allmännt lugnt=)
Träffade oxå min andra kusin Ulle (mias storasyster) och hennes sambo de va skojsigt, long tme ago juh
Sen kom en lite hemlig person och hämtade mig och vi umgicks ett liitet tag onsdagskväll=) Tack de va nice F.

Tjjaa...va ska ja mer skriva, sitter inte vid min egen data för Patrick har kopplat in sin och denna e skrääp haha upplösningen i denna skit OLD skärmen e kass så allt ser knäppt ut, vill bara använda min egen data men de finns ju bara en internet sladd.. jaja ja får väl överleva tills vi kommer hem hehe

Nu sover lillan och min store prins ligger på soffan nerbäddad i sitt täcke och ser en ny film han fick idag, svamp bob fyrkant. Lillan valde en Dora film och ja tog "Don mess with Zohan" Ska gå och se den nu snart. Sen e de sängen

Ha de nice alla fina vänner som läser hos mig=)
Och ha en trevlig skräckfylld dag imorrn ;)

Over and out


Kommentarer
Postat av: Susan

Oj...krya på er gumman.

2008-11-01 @ 07:09:43
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Krya på er! Kram <3

2008-11-01 @ 17:12:02
Postat av: Johanna

Usch då, inte ul att va sjuk! Krya på er!

2008-11-01 @ 21:37:00
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0