Trööttt

Nu sover lillan i min säng och jag och Oliver sitter, eller neej, ligger i soffan, kollar på Robotar

Jag och barnen har burit en jäkla massa idag ensamma fram tills lite efter två typ. Då kom Anders ner och hjäpte till, så vi fick dit alla barnens saker, alla lådor (har fler lådor som ska packas till imorrn dock)och säckar. Men imorrn tar vi de stora sakerna som min säng, soffa, en liten bokhylla, vitrinskåp, heela köket, (Nej klart inte själva köket haha), tvn med tillbehör, och en hel de, kartonger och säckar till hehe, massor att göra med andra ord, tvättmaskinen får vänta för ja ska fråga vaktis på måndag om dom har en säckkärra för de e enklast då. Idag har vi kört utan kärra så snacka att man e trött i benen och ryggen efter att ha sprungit ner för två trappor och sen upp för tre med tung last i famnen hehe. Jaja jag gnäller inte, jag e lika glad iaf=)

Men tack mina Kära grannar Anders och Lena för att ni finns=)
De kommer mer tack imorrn med visserligen men kände att ja bara va tvungen att säga de nu med.

Nä nu ska ja ringa mamma, och packa lite saker.

Ha de najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0