Regn, regn och regn

Hela tiden regna de känns de som e trött på de nu. Ja hade tänkt gå till skogen med barnen idag för dom e hemma  från dagis, vi försov oss och eftersom dom bara e på dagis mellan halv nio och halv tolv så kändes det inte så lönt att gå dit.
Och imorrn e de stängda dagen på dagis även kallad planeringsdag. Så om vädret e ok går vi till skogen med fika=) Om de e skit väder kanske ja bjuder grannen på fika som ja och barnen ska baka idag=) Om hon känner sej tillräckligt frisk att hon orkar klart!

Har tänkt väldigt mycke på senaste tiden.. Detta året har jag varit en dålig vän till flera av mina vänner. E super dålig på att ringa, dem enda ja ringer e syrran cila och mamma typ sen skriver jag till vännerna här på nätet och sms men de känns som de inte räcker=(
Många av mina vänner försvann när ja fick barn men flera stannade och fanns där. Även om vi inte hörs eller ses så ofta så tänker ja på er super mycke. Ni finns i mitt hjärta!
MaggStar, jag vet att ja vatt så dålig på att ringa Verkligen förlåt, ja har själv mått dåligt men de e ju då ja borde hålla kontakten bättre. Du betyder massa för mig och e en bra vän, Jag ska bättra mig. Och ringer ja sällan så skickar ja iaf till dej..

Och allla mni mina andra vänner betyder med massa fför mig, sorry verkligen för att ja e dålig  på att ringa, känner att de e lite jobbigt att snacka i telefon ibland, har lite ork hehe, men ni finns i mina tankar och hjärta=)

Ja de va nog allt för nu, ska gå till köket nu=)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: zezze

Ja baka gjorde vi osså häromdagen...blev en massa cupcakes, kakor med massa olika glasyrer o dekorationer. Lugnt, man e juh själv så jäkla kass på att höra av sig...take care! Poss

2008-11-10 @ 14:59:30
URL: http://www.zezze1.blogspot.com
Postat av: Johanna

Va mysigt med fika. Hoppas på bra väder! Ibland blir det bara så att man blir dålig på att höra av sig.... KRAM

2008-11-10 @ 17:37:56
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Malin

Du vet om att du är en underbar vän!

2008-11-10 @ 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0