Natt

Ja nu borde jag ligga och sova men ja som vanligt finns de en miljon saker man gör och tiden bara rusar fram=)

Innan när Lena kom ner för att lämna nåt så snacka vi en massa hehe de va skönt att se och prata med en vuxen människa hehe kommer man från storstaden e man inte riktigt van vid ensamheten här, men ja njuter av den samtidigt klart. men iaf så hade ja värsta mundiareen haha Men de finns givetvis en poäng i detta ja babblar om nu, det va att ja skulle rota fram lite kläser och så till lilla Linnea om de nu passar klart så nu ikväll när barnen somnat så blev de att röja i lilla förrådet så nu e en del lådor staplade i hallen och lite säckar e ompackade, lika bra att sätte igång, för i slutet på veckan åker vi till skåne för nästa måndag den 24 ska Oliver opereras i Lund så stannar vi i skåne några dagarn så man inte sitter  här i skogen med en nyopererad Oliver om de skulle va nåt. Och sen på fredagen den 28 ska ja antagligen få nyckel till lägenheten så kan man flytta i lugn takt i helgen=) Skönt att ha lite fler dagar på sej=)
Så ja har ju bara denna veckan att få nästan allt nerpackat=) men e ändå hemma, förutom torsdag då ja e på af på möte.
Måste oxå ta mej i kragen och ringa vissa ställen i veckan och kolla efter jobb=)
Och så måste ja med ringa tele2 och göra flyttanmälan på hemtelen och bredbandet. Sen adressändring med eftersändning, och lite sånt.

Vad har ja annars att berätta ikväll....natt, hmmm...... ne de va nog de mesta tror jag. Om dagarna tänker jag på massa bra´a saker att skriva men sen när ja sitter här minns ja inte allt haha.

Nu ska ja stänga datan och starta ett avsnitt av Greys Anatomy och lägga mig.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Johanna

du måste komma o hälsa på mig i lund då gumman :D O jag kommer tiller =) Vilken avdelning ska han ligga på? 62:an? Puss

2008-11-17 @ 17:51:02
URL: http://haaannaaas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas hans operation går bra!

2008-11-18 @ 21:31:24
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0