Klar

Och då menar jag inte bara att flytten e klar utan även jag e klar, done, slut, finish. Har så ont i ryggen och vaderna hehe
men nu e vi klara, har nog aldrig nånsin burit så mycke saker i hela mitt liv hehe

Barnens rum e ju klara med gardiner och saker och allt, Barnen somna fint i sina egna sängar, dock alldeles för sent, men va gör de=)

Jag har skruvat ihop min säng och lagt i madrasserna och lite e upppackat men nu ligger ja på soffan och ska sova till lite sex and the city avsnitt=)

Sov gott

Dagens eller nej Månadens ROS går till världens bästa grannar Anders & Lena.
Och tusen Tack Anders för all hjälp med flytten=)


Love ya my friends=)

Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

Åhh vad skönt att du är färdig med flytten, som jag skrev innan synd att det är en bit dit bort annars hade jag kunnat hjälpa till. Kraaaaaaam

2008-12-01 @ 09:25:38
URL: http://lappmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0