Kallt

Idag e de ganska kallt, eller nu e de ju sol men när vi gick till dagis va de fröset överallt, och alla vattenpölar va is=)
Ja tog ingen mössa eller vantar men ja borde haft de för fy vad kallt de va om öronen och händerna.

Fresten de testen ja skrev om i natt hehe verkar som alla som egentligen e yngre än mig blir äldre i testet hehe eller hur systor Cila och MaggStar=) hihi

Fresten en sak som e ganska konstig, barnens pappa umgås med ett annat av mina ex, de e strange, menar när ja va ihop med den där andre killen L så va Patrick skitsur och slängde luren i örat på L och så. Och nu umgås dom och e ute och raggar på krogen ihop, de e fan knäppt haha, men mycke ska man uppleva här i livet=)

Nu ska jag göra nåt vettigt, e trött eftersom jag återigen somna totaly för sent inatt. Men ska diska och starta en maskin tvätt, sen e de ju dax att hämta barnen om en timme typ.

Ha en bra dag i kylan

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hu? vem då. Nu blev ja nyfiken. hmm.

2008-11-18 @ 23:31:34
URL: http://maggstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0