Flyttdags

Ja idag börjar vi bära upp saker till min nya lägenhet här bredvid=)

Igår kom Lenis ner och vi skulle se Mamma Mia. Dock prata vi bara så vi kom helt av oss i filmen haha, men de kommer ju fler tillfällen=)
Så skrev Mats med och han kom oxå över så snacka vi och drack smirnoff ice som han hade med, sen blev de  liiite dooleys gottit=)
Sen leta jag och Lena igenom alla mina gamla skivor och lyssna på some really old music=)

Vid halv tre la jag mig och va svin trött men kunde inte riktigt komma till ro.
Kl 8 imorse ville Jossan upp de ville intejag haha så ja starta film och gav henne välling så la vi i min säng och kolla  film, eller Jossan kolla och ja "vila" ögonen haha

Nä nu e det dags att sätta fart så man får flyttat nåt i helgen haha Har inte så många som kunde hjälpa till =( men de får gå, det blir jag, starke adolf (Anders grannen) och kanske Diana.

Bye bye for now

Och Maggstar, de e lugnt ring sen istället när du har tid=)

Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

Hade jag bott närmare så hade jag hjälpt till. Men tyvärr skiljer det alltför många mil och utan körkort & bil blir det en smula svårt!

2008-11-29 @ 14:05:30
URL: http://lappmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0