Dark outside

Haha jag får mig ett gott skratt när ni skriverhur gamla ni e i det där vuxenpoääng testet haha
Du e ju gammal Jessica haha

Johanna vi ska bara ligga på dagkirurgen, de e en mindre operation nu så vi åker hem efter den.
Men vi hinner nog ses iaf=)

Nu har vi ätit middag och satte oss för att se bompa, men barnen gick och lekte istället nu så här sitter jag och glor och funderar över livet=)

Ja ochJossan vilade lite midda efter dagis idag,de va skönt men ja vakna ju klart med huvudvärk suck börjar bli tröttsamt nu,måste verkligen ringa vårdcentralen asså och optikern. jaja de lär ja nog tjata om här ett tag till innan ja verkligen gör de hehe.

Ne nu ska jag plocka undan lite och göra barnen iordning till sängen.

bye bye

Kommentarer
Postat av: Johanna

När ska ni vara där? Du måååååste komma ner till akuten medans han ligger på op, det hinner du :) Puss o kram

2008-11-17 @ 19:25:34
URL: http://haaannaaas.blogg.se/
Postat av: Maria

Joo det känns helt underbart.. hehe :)

2008-11-17 @ 21:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0