Ledig

Är ja idag:D så jag å barnen ska ner till stranden:D
igår efter jobb hade ja såååå onrt i ryggen... hämtade barnen å gick hem å fixa lite så gick vi ner snabbt till hålan å badade i bassängerna. så kom carro sen gick vi hem å åt.. å då kunde ja knappt gå så ont de gjorde.. men så ringde P å fråga om ja ville storhandla medans carro ändå va här så de gjorde vi.. Ja packa upp allt, å satte in i kyl å¨frys å medans ja  gjorde de hade jossan fått tag på en flaska med badolja å tömt halva över vardagsrums bordet å MIN data. behöver väl inte ens säga hur gla ja va då hehe
sen la jag mig utan att va klar i köket. kunde inte stå å ja bara grät av smärtan i ryggen.. jävla skolios... men efter denna vilodagen idag så ska de va bättre, känns redan lite bättre:D

Nä nu ska ja käka frukost med barnen å sen packa ner till stranden å gå å handla sån lång baguett (kommer inte ihåg va de heter)  så ja kan göra små "mackor" med til stranden:D
Ha en bra dag alla:D
Till Diana, svar på din kommentar hehe. ja man får verkligen passa sej på jobb hehe.. en ledig vecka sluta med jobba 5 dagar hehe å natten till idag frågade dom mig om,, men ja kände att ja orkade inte för så skulle ja fått gå hem vid middestid igår.. å ja sa nej för ja va trött å ont i ryggen å ville va med barnen:D


kram på er i sommarvärmen..

Å glöm inte skydda er i solen å drick mycke:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej Fia! Du får ta hand om dig! Du får säga till om du behöver barnvakt eller nått. Jag har semester nästa vecka. Kanske hade vi kunnat ses? kram

2008-07-31 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0