Jobbar

gör ja nu.. eller ja jag får iaf betalt för att sitta här å skriva hehe.. skoja.. har gjort allt ja ska så nu "vaktar" man bara larmet typ:D
va på vårdcentralen innan å de visade iongen urinvägsinfektion.. men han skulle skicka iväg på odling. han misstänkte annars att hon va irriterad i slidan, å urinröret. så han sa att hon ska smörjas in där med.. så nu fick ni en detaljerad information hehe
annars har pappa vatt hos mig med barnen så dom lekte alla. för oliver ville så gärna att albin å amanda skulle komma å leka idag så de blidde så.. m,en dom hann inte vila midda men men..
jossan har vatt hängig ena sekunden å pigg å gla andra, men har feber å ont i munnen.. skulel tro att de e kindtänder.... har ni n¨t annat förslag..
till middag idag gjorde jag flygande jacob med ris å så:D mumms va de. men hann precis slänga i mig maten å sen gföra mig iordning till jobb.. har vatt en stressande dag idag... har strädat, vikt tvätt, tvättat å hängt upp, diskat å grejjat.. ja e helt slut nu.. så ja längtar till imorrn då ja ska hem å sova hehe

näö har nog inte mycke mer att uppdatera med.. inte just nu.. skriver kanske senare inatt om de inte finns nåt på tv hehe
annars får ni vänta tills imorrn *ler*

tjing tjing Fia

Kommentarer
Postat av: Decdia

Käpma på inatt o hälsa kollegan!

2008-07-15 @ 23:52:03
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Yrsa/Kirste

Kraaaaaam!!

2008-07-16 @ 09:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0