Helsingborg

Nu har jag inte skrivit på en vecka, min mobil gick sönder, eller ja tappade den i trappen så den la av suck, men senare den dagen fick ja ett sms från cdon.com at mitt paket fanns att hämta på ica (ja beställde en ny mobil, en mindre avancerad hehe för ca en månad sen och så kom den så lägligt)

Vi åkte iaf ner till Hbg i fredas, här möts man av storm suck.
Nu e de flesta julklapparna klara och mamma har varit och hämtat deras och vi har fått våra. Ska handla till mion ena bror, far och ena syster med sen e ja klar, men vi ska inte byta förän nån dag efter jul.

Imorrn börjar ja jobba, jobbar kvällen, sen skulle ja jobbat morgon på tisdag för de finns ingen barnvakt och pappan till barnen kunde ju absolut inte ta ledigt så de fick ja göra suck

Idag va vi hremma hos pappa och dom så barnen lekte, sen hem och åt och sen gick jag och barnen till Angelica så våra barn kunde leka, hennes son Mattis och Oliver e född samma dag=)

Nu kör Oliver med sin bilbana, för när vi kom hit så hade ju hans pappa köpt en julklapp och satt upp den redan så oliver va ju eld och lågor haha

Skriver mer en annan gång, har inte så mycke i huvudet just nu.

Men tuusen tack för kommentarerna=)

Kram


Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

Ja trist att du inte kunde jobba som du planerat.. Är också nästan färdig med julklapparna. Saknas dock ettpar stycken.

Men det fixar sig rätt snabbt bara jag tar mig ut på byn en sväng.

Julmaten fixade jag igår, griljerade julskinkan & rullade en massa köttbullar.

2008-12-22 @ 12:02:19
URL: http://lappmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0