Goda pancakes=)

Jag gjorde gottiga pannkakor innan med choklad smak, till de hade vi glass och de gilla barnen skarpt.
Snart ska ja börja med den riktiga middan som består av kycklingfile panerade med sesamfrön och citronpeppar kryddade, rödvinsås och pommes får de bli för ja orkar inte gå till Maxi idag igen och handla potäter.

Tänkte massa på åren som gått innan när ja stod och diska, ja har fan ångest för nya året asså. Var år de senaste  5 åren har börjat med att nån nära har dött, så det enda i mitt huvud nu när de närmar sej nyår e "undra vem som ska inviga nästa år med att dö från mig" det e så hemskt att gå och tänka så men ja kan inte få bort de. Alla e ute och firar in de nya året, jag kan inte göra de.
Nu slipper ja tack och lov fira nyår eftersom ja jobbar till halv tio och sen ska upp tidigt. men men får se va som händer imorrn.

tror ni att ja har vikt tvätten än?n HEHE nee.....men ska göra de snart=) Sitter och lyssnar på Takida just nu, Love them=)

Bye bye so long

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhh vilken mumsig mat du har lagat gumman! =)) Hoppas ni har en mysig kväll o att morgondagen på jobbet blir bra! =) Saknar dig! Jobbade häromdagen när du ringde sen har dåliga jag glömt ringa tillbaka :( Har jobbat en del extra så det känns som om man knappt har varit hemma. Man e för dum som tar på sig alla extra passen egentligen men pengarna kan man ju aldrig få för mycket av =)



Puss o kramisar!

2008-12-30 @ 16:40:41
URL: http://haaannaaas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej gummsigumman :D Jag lovar att jag ska försöka ta det försiktigt.. Denna veckan är ganska tuff men det går nog sen blir det bättre.. Jobbar en A-tur imorgon sen börjar jag inte förren kl 21..00 på torsdag så då kanske vi hinner ses en runda om du inte jobbar? Mååååste få krama dig o prata med dig! Kanske hinner ses en liten runda på fredag oxå? Sover fram till elva sen ska ja hämta nycklarna till nya lägenheten weeiii Kan ju hämta dig me om du inte jobbar..



Pussssss Pussss

2008-12-30 @ 18:18:30
URL: http://haaannaaas.blogg.se/
Postat av: Cila

så de blev bra till slut de där pannkakorna.. så bra.. du va ju lite tveksam när vi pratade..



ja jag håller med dej om de här senaste åren.. lite trista minnen vi har av vårterminer.. men vad gör man.. lever vidare och hoppas att varje nytt år som kommer inte ska börja lika..

Så även detta.. Kanske det kunde komma ett helt år utan nå sånt.. men men man vet ju inte.. Vi få Hoppas.!!



ska inte göra så mycket vi heller.. bara ta det lugnt och vara bara vi.. massa mys..!!

puss på er

2008-12-30 @ 23:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0