God Jul

God  Jul önskar jag er alla där ute. Här i Helsingborg är julen INTE vit suck bara regnig, men hemma i Storebro e det vitt, men jag ska ju iaf ändå jobba idag, börjar halv två,.

Slog in julklappar till tolv inatt, sen la ja fram  alla och dukade ett mysigt jul frukostbord (ja toginte fram mat klart, men grejja med servetter, ljus och så) Deras julstrumpor e klara och väntar på att dom ska öppna desom ligger i=)

Igår åkte jag och barnen och min syster Lotta bussen till Höganäs för att fira lillejulen hos min ena faster, de va fullt hus haha
På bussen träffa ja en gammal kompis, så nu har vi varandras nummer igen=) hon bor bara en timme från mig så de e kul=)

Nä nu ska ja gå och starta kaffet och fixa frullen, sen e det massa matlagning som ska börjas med=)

Ha en bra dag och hoppas ni vatt snälla iår så tomten kommer till er=)

Massa julkramar från mig

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va mysigt!! God jul till dig & familjen med!!

2008-12-24 @ 10:45:33
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Sara Sjöberg

Min mamma tyckte att det vr jätte roligt att träffa er. God jul till dig och barnen. Kramar

2008-12-24 @ 13:46:56
Postat av: Tosse

GOD JUL !

2008-12-24 @ 19:15:13
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Hoppas att du också fick en trevig julafton. Satt ensam hemma för jag kännde mig förkyld. Åt god julmat & smaskade lite chokladpraliner..

2008-12-25 @ 13:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0